yey. neok midnite!


yey. sabtu mlm tgk midnite dgn min n jaja! hehe.. kul10 amek jaja n min.. pastuuu tross ke cineleisure.. xthn jem kt bt cave tuh. yerlaa kn thaipusam kn. naseb aku lalu tepi je xjoin. huhu. blh plak aa kan min pas amek de jek de blh bukak cite antu. aku pn ade cite antu gak kt area umah aku tp aku diamkn ajek. maleh nk cite. huhu. dh de cite aku pn cite aa.. alaa jenes cite lbey kurang je.. terbang3.. hahaha. tingat kt sya aku br nk takotkn de mase ym dgn de hr tuh.. br nk takot kn de dh sound dlu *blkg i tuh langsir bkn langsuir* wahahaahah.. gile bongok. saket tulang pp doh ym dgn sya sengal tuh. hahaha.

okkkee.. berblk pd cite yg aku nonton. besttttt sgt amat.. hahaha.. aku suke sbb cite tuh lbey pd frenship dr cinta aa kan.. comel sgt. xthn ade part sdey nk ujung2 tuh siap nanges beb. mule2 aku control nih xmau nanges skali aku pndg jaja perhhh de dh nanges dlu. wakaka.. aku pn nanges laa kan. wahahaha.. pdhal cite lawak kot.. mmg lawak tp ade part yg sdey kn. best2..
g laa tgk korangg cite ni... hehee.

next in a row : the proposal , confession of a shopaholic!

pass dh abess kami pn pulang.. konon mase blk xnk lalu kt dpn bt caves tp terlalu juge sbb dh lpas tol dh pn. hahaha. lame gile aaa jem. aku nih dh la agak2 cuak ni.. dlm pale asek tingat cite antu jekk yg min cite n kejadian kt area umah aku. tp aku wat2 cool jer la. hahaha. bkn ape. pas anta jaja aku kne blk sorg2 kn.. agak jaoh laa kan... huhuh.

cuakkknyehh dh la kne park kt luar.. aku dgn pantasssnyeeee sambar handbag n blah.. perrhh gile cuakkk aa.. aku siap terketar2 mase nk kuar kete tutup ekon, radio n mati enjin kan.. hahaha.. perhh jgn pndang belakang aa kan. dh 330am beb! sorg2 lak tuh. mane x cuak. dh la around that time gak aaa dak2 area umah aku nmpk bnde terbang tuh. huhu...

nx week tgk PGL mmg aku soh mieza amek aku laaa kannn.. hahahaa.


6 comments:

Sya A. said...

blkg i tu tak tebank2.. melambai2 je.. ekekeke sakit tulang pp ye kak..
hahahaha :DDD

erniekO said...

hahahahaha. sengal~

pelangi said...

erni nnt da tgk PGL jgn lupe cite sm saya eh..
sy nak tumpang jeles..
benci la xdpt pegi..
huwaaaaa!!~

Jaja Bink said...

ling takot kn
hehe
nti kite g nonton sme yer

Unknown said...

the proposal , confession of a shopaholic..x tgk midnite pon x pe.
Yg penting kte tgk same2 okies?

Sya A. said...

i baru tgk cite bride wars ni tadi..
waaaaaa
tatahan ugakk
nanesss~~
kuikuikuii