kak ieja tagg lagi ;)

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?

family
kawan
duitt *yee kak ieja! sgt btol. haha

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?

ape yg aku beli? x igt.


3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?

d rumah lor... ;) mane lagi.. nk kt hotel tp tetamu limited *alasan, cm byk duet. haha

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?

hubungan? haha. aku soo single. n im happy wit it. ;)

5. Adakah anda dilamun cinta?

cinta? oh yes. everyday.. but not wit human

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?

mkn mlm? mkn kt umah la. huhu

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?

Confessions of a Shopaholic. ;))

8. Apakah nama penuh kamu?

Erni Alias

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?

my mom laa kot. ayah aku sgt silent. wehuhuu.

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?

cinta hati *ayat kak ieja. pnjam!

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?

jaja
mieza
aiza
sue
eze
sya
n
semua

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?

ya opkos...

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?

Dubai
Tanah Suci

14. Pelukan atau ciuman?

haha. both!

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.

kak ieja sgt gile... haha.
de sgt bahagia dgn cinta hati die..
ouhh de keje same field dgn aku..
kwn pada abg aku tp terjadi kawan aku
sgt bestttt ym-ing dgn die!

16. 8 perkara yang amat saya gilai.

moviee
friendssss
shoppinggg

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan.


dem
huhu
gile
ba alip ba ya
sengal
huwaaaa
Ya Allah
iskk!

18. 8 buah buku/majalah yang paling terbaru dibaca.

Confessions of a Shopaholic
Paperrrr
xbyk membaca laaa huhu.
haaa ade2.. ngadap COBOL.


19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.

How To Save A Life
Say Goodbye
Follow Through
Lucky

20. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu.

tahun lalu??

COBOL.
dem so sux!

21. Mari men'tag' 8 orang lain.

jaja
sue
mieza
eze
sya
dan lain2

2 comments:

pelangi said...

yey akhirnya erni buat!
ish puji akak melambung..ade ape2 ke?
eehehhe...da tgk PGL lom?
mst da kan..cite kat akak meh..

erniekO said...

hhehe... mst buat nyer...
antara lmbt ato cpat.
hehe.