tibe2 hati ku saket. adeh.

sape ko ek nk tengking2 aku??

aku penat la dgn ko. ape lg ko nk?

mase ko dpt aku.. ade ko hargai? ko men tengking2 je kan. aku taw la ko panas baran. tp agak2 aa.. aku bkn bini ko utk ko maki tengking suke ati. aku xpnah laa cpl cm aku cpl dgn ko. aku rase mmg plg terok dgn ko laa weh.. aku xphm ko nk ppuan cane. ko asek nk kate aku nih ade Bf laen. Hell'0' ckup bahek laa time aku cpl dgn ko aku xde laa nk pasang len ke ape ke kan. macam ex ko si fatin syafikah tuh kan.

dh clash suke aku laa aku nk kuar dgn sape. abeh ko igt aku nk tgu ko je. samp ko bubah. haram aa ko xkn bubah laa kn...

yg aku plg xthn ko tengking2 aku. dh knp??? bkn 1 st time laa ko tengking aku kn.. aku rase kalo ppuan len mmg dh blah xthn. tp aku ni blh sabar je laa cm org bangang. aku xphm laa ko.. ko sorg laki yg penuh dgn alasan. n kdg2 alasan ko tu xleh pkai tp aku dgrkn je sbb aku mls nk lyn.. uurrghhhhh.. naseb aku xcicir ko tepi jln taw x mase tuh. aku siap anta dpan umah akak ko lg kt s.alam tuh. apeee yg ko nak... ko nak jmpe aku utk ape??? utk tengking aku? ko kate itu cara ko luah prasaan.. pale otak weii.... bubahh aaaaa. aku bkn xnk bg ko peluang dh terlalu byk peluang aku bg wehh... dem.

syes aku nyesal add ko kt fs.. mule kwn dgn ko. bek aku cm dlu je.. minat ko dr jaoh. tp bile dh knal dh taw perangai. mmg kenot go laa... ko ptt cari ppuan yg cm ko.. br ok.


aku harap sgt99 aku blh lupekan ko.
like totally!
dem im suffered enuff.

~~~~~~~~~~~~~~~

bile dpt jmpe cinta hati nih.

hehe.
;p

4 comments:

Sya A. said...

Waaa..

sabar sayang.

dulu tyme u cpl leh bsabar.
skng udah tade im sure u lagii bole besaba kann..

kuatkan semangat!
yeah!

s h e e d a said...

weh,,kisah kte cm same jek.huhu.
bezanya,diye xde la tengking2 aku,,
cume cara berjumpa sama.kt fs.heh!

oh,bile la nk jmpa cinta ati aku gk.huhu~

pelangi said...

saba ye adikku syg..
kadang2 bile terjadi sesuatu yang buruk pasti datang benda yang best..
seperti pelangi selepas hujan..=)
keep ur hopes high..
seperti saya..
setelah berlaku 2 pengalaman Tuhan menemukan sy dengan DIA..
saya bersyukur..
have faith..Dia pasti tolong..

Anonymous said...

hek ele emo lebey. hahaha! weh jom le g mane2 bile dpt gaji nanti. bosan