:)


call me clumsy.
yes i am.

HAHAHA.

Situasi A - Straw

HAHAHAHA. tgh dok lepak2 d nz tetiba straw tercucuk ke dlm idung ex aku Encik Zaid yg getting married soon itu. N aku yg buat. ahahaha. de dgn pntasnyee berpaling dan menghembus straw itu kuar dr idung nyeh. hahaha. awat laaa xpkai tgn.. perlu ke hembus2?? gile bengong mengarottt. HAHAHA.

Situasi B - Kunci

Tgh berjalan d Jusco. Xde angin xde ribut tibe2 aku melekat dgn Encik Fidi kwn bahek ku itu. Kami dilekatkan oleh kunci. Kami mule berjln spt kembar siam. Dan aku mule la kalut. Mst org igt Encik Fidi nk ape2 kan aku. Jenes de smpan kunci terkuar sket kt poket jeans de n kunci tuh blh tersangkut plak kt poket jeans aku. apekah? HAHAHAHA.


Situasi C - Taugeh

Tgh dok mkn2 char kuey teow d madam's lim bersama Encik Amin tibe2 taugeh terkuar sipi2 dr mulutku. HAHAHA. cpat2 aku cube masukkn tp de agak degil tp berjaya. HAHA. gile aku byk ckp aa kan... eee x senonohh sunggoh.. HAHAHA. ehh Encik Amin igtkah anda sessi gosip d mane sy hanya memberi point dan kamu meng'elaborate' kan point sy itu? harharhar.


:pp

4 comments:

pelangi said...

hahahaha..
adoih adik aku ni pun clumsy mcm aku jgak ke..
adoih...tp rsnye xbole klh dgn sis ni..
akak clumsy + careless..gile terok..
lps ni kene lebih berhati2 eh..=p

tomato_masam said...

situasi A; ni mesti nak revenge tapi kaver kann??? wuahahahah~ gelak g0lek2, cam ne ley terbabas masuk idung r?? kih kih kih`

situasi B; ala, kunci tu nak gak cari teman hidup, *wink* sebab tu ley sangkut2..hee~

situasi C; kenapa tauge tu boleh terkeluar??? ahahahhaha...mak aih, mesti fresh kan tauge tu, c0z keras lagi, pengajarannya, pasni makan tauge kena kerat 2 dulu..ohh0ho~

ww said...

kahkahkahkahkahkah..
i sgt bole byng clumsy cane..hahahahhahahahahah..

i pasan sumthng..kalo u xhepdet..lnsung cde..kalo hapdet haa hamik kau..blmbak cite..

=D

farhana said...

wahahahahahaha. comel la ko ni babe. rasa nak gigit jee. eehehehe.