jaja bink!

tgk movie lagik!


tgh2 aku kusyuk wat keje si jaja bink msg ajak tgk wyg pas keje..
aku layann kn ajek.... tp aku lmbt setgh jam. huwaaa. keje last minit. mencik ouhhh. tgk new in town! best. x la sgt999 best tp ok je x rase rugi pn. then kami mkn kt burger king sampe kami xbuleh nk bgn. gilee aa cover pewot dh bulat. hahahaaha. thanks jaja krn menggembirakn hari ku!

mandi3.. pnye la nk cpat samp terpecik COLGATE COOL MINT kejadah.. perhhh gosok gg sambel ttp mata aa... gile pedih woo.. kalah cili padi. mybe kne tepat kt mata itam aku. hahahaah. sengal~

oke itu je!

oh ye. benganggggg.

confessions of a shopaholic kuar march oke! i cant wait till MARCH. bkn saje march tp END OF MARCH. haihh.. naseb ade buku dh.

the proposal kuar MAY. wtf btol. aku dhla gile sonok excited teruja nk tgk neh! aihh sabaq2.

hehe!

3 comments:

Unknown said...

Ape march???
Aduyai...bulan depan la plk?
New in Town..nyok ngak??
Nak ikuuut smlm tapi dah janji nk melayan tunangku tgk Valkyrie!

erniekO said...

tu la pasal min.. huwaaa...

Jaja Bink said...

haha
geram kn kne tipoo idop2
nyampah je nk kne tgu lelame