big A vs j.Co

yeahhh mane lagiii sedapppness???



j.co nih dr indonesia.. aku br taw. hak2. 2 pn stlh encik amin gtaw kt aku. encik amin kate j for jakarta. hahaa. n blk2 tros aku search tenet.. ye mmg dr indonesia la.. *ehh pandai kamu encik amin* j.Co nh sgt susah laa nk carik.. aku mkn pn mase kt sunway kots... de ade bape outlet je kt mesia jek.. blm berkembang lagi.... tetapi... sgt hebatt aaa cos de ni mule di buka dp 2005.. tp cm quite famous dh la.. tu pasal aku hengat de dr overseaa hoho.




big A plakkk dr New York.. dh lamee aaa kan... 1920s.. lamee woo.. padan laa cm bersepah sket kan.. hahaha. tp nih plg mudah aa utk didapati.. g jusco je kompom ade.. kalo xde tu akan dtg la kot... aku mst beli aa kalo p jusco.. gile addict aaa skunk.. blh mkn skali byk taw. hahahaa.. sgt yummehhh... eee sdappppness... tp 1 aaa time ramai org kne Q cm harem.. huhu.. tp blh d katakan bile aku g mst tade org. haha. sbb aku g jusco au2 yg br bukak yg gile bosan itu.. mmg aa tade org.. hehe!

haihhh maknenye big A pn kne banned kah?
jeng3..
ok la mkn j.Co pahni..
adeii jenuh nk p sunway.
ha3.

1 comments:

tomato_masam said...

ala, naper nak g ke sunway, kart pavilion pun ada, oh0hoh, lagi dekat kort ngn ur place? ye kew? hhihi..eh, big A terlalu manis la, tak bagus, harus b0ikot2..okie =)