huuuwww... sedeyyy kott!

hhmm semlm bace paper...
aku tak tgk buletin utama mlm sebelumnya...
then bace ttg kes xcdent tu..
pengantin lelaki tu... de baru nikah 4 jam.. pastu xcdent...
tayar meletup then masuk lane bertentangan....
fuhh... gile meremang bulu roma time bace tu..
sedeyyy gile.. aku bace pon sebak...
nk buat cane.. dah ajal... :'(
tak boleh bayang cane perasaan perempuan tu...
kalo tak kuat iman, boleh jadi gila aku rase...
sedey... bayang kan br gembira husband lafaz akad nikah td...
tibe2 4 jam berikut, dia dah takde lg buat selama-lamanyee... :(

** sangat sedih.... AL-FATIHAH buat dia & ibu bapa & kawan yang terlibat..

SOBSSSS...

4 comments:

Sya A. said...

erk. sedih nyeee :(((

k|ree said...

yaAllah..meremang baca entry ko....harap hatinya kuat...

KaCa Mata said...

mase aku tau berite nie dari kaca tv.. memang terkejut ar.. tp nak wat macam mane.. dah ditakdirkan.. moga isteri arwah tabah..

erniekO said...

ephy : sgt sedih..

kiree : aku lg meremang... huhu..

hizami : dr kaca tv ek.. bkn kaca mata? hehe.. itu la... mmg kena kuat & tabah perempuan tu.. cian.. jodoh dgn arwah selama 4jam je.. :(