heart 'em so muchieee!


*reminder : post ini pjg. nk bace, bace. xnk sudah oke*


heee.. my familia!


*gmbr nih 3thn lpas. hahaha*

gambar nih mase wedding along iaitu 031205! lame kn.. saje jeh nk upload.. nk bg korg knal famly ku yg tercintas! wehuhu.. yerlaa asek cite pasal bf n kawan je kn.. kali ni turn famly guew laks. okies. from left yach : me3, erman, ma dad, abg nizar, along, ma mom, efie n angah!

ULASAN!!!

me a.k.a erni alias
~hehe! saye termuda dlm famly nih. yay! hahaha. xpyh kot ulas pasal diriku yg kerdil ini. hoho.

ma 2nd bro a.k.a abu a.k.a erman alias
~oyaii dis is ma bro.. umo ye sethn jek tua dr aku.. kire cm kwn2 ahh kn. wakakaka. die nih bahek tp agak panas baran aa. tetapi baran bkn dgn aku cos aku laaa satu2nye adek ye kt dunia nih. aku taw die sgt syg kt aku. wakakaka. *pasan2*
~oh ye. bukti yek. hmmm.. ok mase nih kn 03dis kn? keesokkan hrnye 0412 (bday lalink sue) aku xcident.. otw back from kenduri belah laki kt kajang. xcdent agak teruk ah 5bijik kete skali kn.. n im in the middle n hanya la selai kancil (ayat myra) aku nye dagu luka ahh kne jahit.. kesan ye agak jelas la till now. haish jatuh saham! haa then. erman nih blh angkat aku i mean angkat yg cm husband angkat wife tuh haa.. waw! haha. ye igt kaki aku xleh gerak. ye pn angkat aku n muke ye dh nk nanges. wakakaka. sgt lawak. tp xpe. aku taw ye syg kt aku! ;))

ma dad a.k.a alias ahmad
~hehe. dis is ma dad.. hhmm. ayah aku sgt diam.. pendiam.. xbyk cakap. tp garang juge.. tp jugak bile kami wat pape yg mmg melampau br ye naek hangen. tp sgt9 jarang. tp kalo dh marah takott gak ah! huhuhu. ma dad dok umah je skunk. dh xkeje dh.. ma dad ah yg akan anta aku g lrt kalo nk p keje pg2 tuh. huhu. thn bile laaa aku nk dpt lesen! hoho. ;))

ma abg ipar a.k.a mohd nizar rashidan
~huhu.. nih ah abg long guew! tinggi woo.. dlu mase br2 cpl dgn along mmg kuwus gilak babe.. seyes mmg kuwus. tp bile dh cpl dgn along nih jd makin tembam! wakaka. tataw ah along bg abg nizar mkn ape. abg nizar nih agak sengal jgk. mcm budak2.. huhu. hr tuh kami paw ye g mkn+karaoke+bowling! satu mlm je abeh 2rat. wahahaha. nnt banje agik ye! ;))

*aku tataw nape aku kelihatan sgt puteh. tp ok ah same dgn tgn xde ah fair n lovely sgt kot! hak3*

ma 1st sis a.k.a along a.ka. emilia alias
~heeee. along! sgt baek! sgt9999 baek! ye nih dlu bank bergerak aku. nk duet je mtk kt ye. kompom dpt! kakaka. mmg besh. tp bile ye dh kawen aku kne control la sket pemintakan duet kt ye. hoho. die nih berjiwa sedih. angah yg kate. ye cpat nanges. org br ckp sket je ye nk nanges. ye nih manje jugak ahh. seyes. ape2 nk g khusus mst mtk ayah anta. alasan sbb tataw jln. sbnrnye ye mls nk drive! hoho. mmg best ah. ye kakak plg best d dunia! wakaka. ;))

ma mom a.k.a zainah yahya
~momma! hoho. ma mom sgt best. otak ye mcm kami je. pemikiran same je dgn kami. tu yg best. my mom nih gak sgt klakar. ye kalo tgk cite pape kalo cite tuh lawak. ye ketawa samp kuar aer mata pastu xley stop! huhu. kitorg jugak suke ajar mak ayat2 muda masa kini cth plg mudah sengal la.. mak pn pndai ckp kami sengal skunk. huhu. pastu mak sgt suke AF oke? samp ayah pn terjebak! pastuh jgn lupe lirik. ish2.. kalo ade ulangan siap tgk pastu ajak kami join. huhu. ;))

ma 1st bro a.k.a alang a.k.a effy alias
~huhu. effy. ye sengal. sgt. ye nih laa yg bwk aku mase xcdent tuh.. xsempat nk elak.. nk wat cane.. slh pak aji kongkot kt dpan skali tuh ah. ade ye g brek mengejut pdhal xde pape pn kt dpan ye. huh. abesh dagu aku taw pacik!! ok back to effy. ye nih juge sayang aku. ahahaha. aku pasan lagik. alah aku taw ah ye pnah sms kt aku! kakaka. wek2. oh ye hr nih ye kne lap lampu ikea yg gantung2 kt siling tuh tp ye dh tercabutkn lampu tuh dr siling. lampu tuh ade 2. sblh pjg sblh pendek jadiknye. ye kate style. sengal mengal. nnt soh ye fix blk! huhu. ;))

ma 2nd sis a.k.a angah a.k.a emiza alias
~uhuuuu sis aku nih mmg xmkn saman. ye maen wat jek ape ye nk. hoho. ampun ngah. ekeke.
ye nih jugak seorang rider! ye sgt terer sbb ley sleep n drive samp abesh kete langgar divider jln. akibatnye kete ye side pemandu calar dr dpan samp la ke blkg! yes. duet melayang repair kete! huhu. nk taw x? rahsia nih. kami pgel ye kak jen sbb dahi ye jendul. kami suke gunekan dahi ye sbg radar ketika tgh jem utk tgk lane mane yg x jem! kakaka. ;))

aku sgt sayang n suke famly aku sbb mereka sumenye kepoh2 dan sengal2 belaka!

~THE END~

10 comments:

Sya A. said...

eek. kakak u yg ujung tu sgt cumyll~~
u lagi besau dr ye! :DDD kim clm cume k~~

farhana said...

b, check out my latest post. muahx love you!

Unknown said...

kim salam akak ko..ngeheahahaha

erniekO said...

huhu ye cik ephy. die lg kecil dr i. ahahaha. cm u! hoho. tp garang! berat die 30++ lg only. haha. u?

erniekO said...

wehuhu fana lalink. viewed oredi. thanx meh! love yah too!

erniekO said...

to ayong : amboih gataii naaa...

Sya A. said...

hahh?
hahahah i. err. 30 jeh. wakakakak

erniekO said...

wakakaka. ringan nyeh! blh lambung2! hoho. link cpat nominate!

Sya A. said...

kakaka tu ah pasaii. ank buah i yg 25kg tu pun leh angkat i tauk! ahahha nominate? canee?? i ni bute blogger sket.. akakaak

erniekO said...

wehuhu. tuh dh berjaya dh...