Happy Hours! ;))


saya sangat seronok bersama mereka. yay! ;))


* x aci min pkai heel 4 inci. hani pn same tp hani 2inci setgh. haha. terserlah kependekan aku! aish. *


* haa ni br ketinggian aku oke sket. kaka. jaja, ampun. whee *


* jaja memang suke usha aku. die sayang kt aku. kn jaja kn? hehe. *


* sayang jaja juge! ;)) *


* eh eh. sayang kamu2 semua juge *



~~jaja bink!
seorg yg gilew. hehe. sgt best kwn dgn die. sgt rindu nk aux bersama. bile dh xblh blah nk wat kol,kami akan trun ke lobi dan isap rokok! eh! bkn2. kami makan pe tuh bnde yg masam tuh. tape la jaja je yg taw. haha. sgt seronok woo layan ini budak. bile die tekanan lg comel ah. sgt seronok kaco die ketika die tgh tekanan. hak2. sayang jaja! ;))

~~minNot!
ppuan ini sgt kemas oke? wahaha. pd mulenya xbp nk knal die. tp sll ahh tgk mase kt kafe. die mst dgn hani. mase tuh tgk perhh minah nih dressed up mmg cun ah. mcm wanita bekerjaya. haha. sgt suke cos die pkai bju xpnah x matching oke? hehe. die nih skema juge. aku ckp aku kau tp die maintain kite kamu. ekeke. sopan! sayang min! ;))

~~hanichA
hani ya ataupn monkey! ekeke. eh no. monkey tuh bf die. aku pn xtaw nape monkey tp jaja n min panggel pisang. hahaha. hanie nih sgt bahek oke? die ni byk trunkn ilmu2 yg septtnye kt aku *wink2*. tp bile nk pass kitab kt aku ek? haish. aku dh lame tgu nih.. sonok la dpt taw byk bnde2 yg septtnye itu! wakakaka. sayang hani! ;))

BFF okeh?
best sgt9 hang out dgn korang
luv u guys so so much!
muuahhhx!


~ THE END ~

4 comments:

Sya A. said...

babe. is that YOUU on green?? OMG. You look so.. FINEE!! and chubbyy ;DD

erniekO said...

wakaka. wut u mean so FINE?? hak3. adeii.. ya ya. i look chubby oke in dat picha. adoi. tape la kn. blh menyamar jd temox! kaka. ;pp

Jaja Bink said...

yeahh..cyg kamu jugeee...

erniekO said...

hehehe. maceh~~