Thanks 4 The Thought

its ONCE a year.. ;pp

*tiket bas rapid kl aku.. bkn bermakna 29 july itu berharga 2rgt oke? ;p *


happy bufday to me,
happy bufday to me,
happy bufday toOOoo meEEee,
happy bufday to me!


*notice or not one of cherry is missing. cher steal the cherry! *

thank you so so much to my cobol classmate!

hhmm... 23 dh. haish.. tua nye aku! pasni 24 pastu 25. pastu kawen! kaka. sebok je nak kawen. anyway 4 those who yg wish2 tu.. *u-know-who-u-are* thank you very much.. i love u guys so much!

oow wo woO..
ma dear brotha and sistah,,
where is my bufday prezen??
im waitinnnnnggggg!
ngeee~


4 comments:

ClosetOtaku said...

gile jahat x time kasih pn kat aku. huh! pijak ko bg penyek lagi

erniekO said...

hahahaha. pijakkk laa.. x tatot ponk.
huhu. myra sengal.

Sya A. said...

waa kek.. temoxness!

erniekO said...

mmg i temox. eh x x. u bile lg? hoho.