Naimah Hidayah Zairul Naim



kenapa kamu comei sangat huh??

taraaaaaaa!! ni la die dayah yg aku slalu sebut. (hanya kpd yg aku bercerita la kn) tersgt la comel. aku pn xtaw nape aku ley nk upload gmbr dak gemok nih utk blog aku yg ulung2 kalinye baru dirasmikn. kakaka. oh ye. dak kecik ini laa yg mak aku jage... dr usia 2bln hingga la dh 1thn 2bln.. dr xpandai pape hingga dh pandai macam2. haish... manyakkk nakall wooo ini budak!
tp oleh sbb die tomei,kami sekeluarga xkesah pn dgn kenakalan die. (budak mane yg xnakal,dh name pn budak kn?)

die nih pandai sgt oke. kecik2 tgk kami maen computer.. dh bsar sket, bile tgk org kt pc die pn dtg kt kite n kate 'bak bak' (aku pn xtaw ape kaitannye,mungkin dlm bhs die bermaksud nak kot. dunno) then aku pn angkat die dan pangku la die. dgn xsemena mena,die pegang mouse yg comel2 ngam2 dgn saiz tgn die n gerakkn mouse tuh sambil mate melihat pada skrin! hahaha. mmg lawak.. lpas tuh. wat kunun2 type2 laa kt keyboard n gelak2.. adoi.. dayah dayah..

manyakkk ni cite pasal dak tecik nih.. xlarat nk gelak layan die taw. hoho. die xdtg semgu pasti umah kami sunyi sepi xde suare dak tecik nih!

ok! sampai sini dlu!

miss me yach,
ernieko

2 comments:

ClosetOtaku said...

aku baik je ms kecik. x nakal pn.. :|

Anonymous said...

elehhh tipu laaaa tu myra bacin!! hahaha.