ola!

woo...sgt lame x apdet since internet mcm gampang..till n0w xbuat pape p0n..malas..byk lg bnde yg ptt dbuat dr melayari internet shj..haha.kdg2 b0san jgk kn?

Kdg2,tgh on9,atau on9 lame sgt,tgn pn jd lenguh asek nk pegang m0use..samp rase mcm nk cmpak je m0use 2..haha.m0use xbersalah pn..tp 2la..tmbh pulak dgn c0nnecti0n yg begitu mcm gampang..haha.2x gampang.msuk 3x aku kne gam dgn gam gajah.hahaha..hey,tp cube tgk kamus malay-english..gampang 2 easy lah..hahahaha..

Actly byk w0o bnde yg nk d apdet..ttg m0vie,xpyh ckp la..asal free je,serbu wayang,m0vie marath0n la ape la..layann..samp b0san dh skrg ni...sh0pping?haha.masih bgiat scare kecil2an..tp pantang tgk,dh bkenan byr tr0s,nyesal kemudian,berguna juga,utk djadikn teladan d mse dpan..haha.ok merepek.

Sch0ol??hahh damn.b0san..aku xsuke student yg amek kesempatan!aku dgn iklas ati ajar pas abes time keje,dgn niat nk die pndai tp lain pulak jdnye..pantang bg n0mb0r,tgn gatal bkurap nk dok k0l2,msg2..hello,ko igt aku ni baye ko ke?plis lah.aku mmg pantang dpt stdnt cmni..ko dh wat hal,aku nk tgk muke pn aku jd meluat tau x?jg adab guru dan pelajar la..

Bf?? Next!

Ok. Ckup la k0t kn? Ok kwn2,tk cr!oh ye,sorry xdpt nk dr0p a c0mment or pape..cos tenet so gampang.hahaha.3x!booo!

Ok,love yah. Mmwahx.

3 comments:

k|ree said...

sila jangan marah kepada internet...anda pakai streamyx ke...?jika pakai..apa kata upgrade package tue...hehehe... :)

erniekO said...
This comment has been removed by the author.
erniekO said...

silap type td..maap.hee..o pakej br ye?baik lah.akn dpertimbangkan d masa hadapan!heh.