kegilaanku dlm masa 4 hari :)


friday

bermule bile g jj au2.. baju tuu sgt murahh... sehelai 10rgt.. aku beli 5.. lg satu warna hitamm.. tgh basuh.. dh pkai.. suke sbb ade labuci2. hahahaha. then skirt labuh 2 helai.... pkai skirt g sekolah... pastu ade dak form5 kate "uuuhhh soo sexxyyy".. ok pasni xpkai dah. sekian.. hukss.

hurmmm ni mase kt klcc. time nk tgk movie marathon dgn seven.. hahaha.

saturday

ni sume mase kt jln tar.. gileee... aku amek 3pasang baju cotton ni.. beser laa trademark aku... same pattern diff color.. hahahaks.. :P sgt sukke!

k,pastu beli tdg pulak... actly selendang tu utk dipkai bersama3 baju cotton yg br dibeli.. hahaha. tibe2 cm ehh matchinggg aaaa.. beli. hahaha. then lg 2helai tu tdg beser yg aku sll pkai tuu. sarung je xpyh iron. aman idop. ahaha.

k.. ni kaen nk buat baju... cotton jgk.. hahahaha. aku tataw ape mslh aku... beli samp melampau2.. huhuhu.. sekali sekala.. :p

niiii croccsss tipuuu... hahahahaa. murah sgt.. 2 pasang 30rgt. aku pn amek je.. pnat dan saket ati kot awal2 dlu beli crocss original then tgk org pkai imitate pnye.. duhh baek aku gune duet tuk mkn. hahaha. ori x ori.. ltak kt kaki jugak. hahaha. :P

sunday

naseb baek sunday beli 1 barang je. sbbnye dh terlalu penat utk kuar umah.. ni pn sbb p mkn kt wangsa walk tu.. mkn ayam penyet! haha. fes time. bakso de sodap! hee.

monday



ok. niat di hati pergi ke klcc utk tkar size kasut everlast.. tp laen pulak jadinye.. salahkn efie! sape soh de ajak aku masuk kdai ni? kn aku dh amek! huhuhu.

ok. dgn itu utk bulan 3 ni. aku sila lah makan pasir. takpon gigit sket2 bnde2 yg aku beli di atas! huuhuhu.

nk bukak account bersamamu bley tak??? hehehehe.


11 comments:

ww said...

everlast u cm i punyerrr...i pnye kaen jeansss..adoii..hahah.nak crik tudung yg selendang cm u tuh..cm lawa..n kaen cotton tuh xyh ckp la..favourite saya!
anyhow jum join bwat join acc bersamamu..i pon tgh bankrupsi nih ;p

KaCa Mata said...

o0o0o jadi inilah baju kegemaran miharu tue erk... memang canteekk.. terbaeek cekgu..

pstt.. crocs celup tue kat jalan tar dekat area mane erk.. hehehe

lallita said...

kau gila.. hahahaha

k|ree said...

hehehe....bape ari aku ada kat klcc sbb menunggu suami ku amik di sana....igt nak shopping sakan..akhirnya,hampeh...takde yg berkenan...

erniekO said...

wicked : hahaha. same erk?? :P
itu la cane nk sign up 4 bersamamu? hohoho.

izami : hahaha. cantek ek. mekaseh! werk.. :P crocs tipu tu dkat area tataw cane nk ckp. hahahaha. tp time sabtu la pasar mlm kan. :)

mieza : ye, aku sgt gile. aku sedar! :P

nad : hehehe. nape tgu d klcc? hehehe. alaaa aku pon sbb masuk primavera tu.. xde niat pon sopping kt klcc. tp lalu dpan PDI, mata tahannnn jerk. hahaha.

k|ree said...

senang dia nak amik aku dari menara celcom... :) boleh aku cuci mata dulu sebelum dia amik aku..hehehe...:)

erniekO said...

ooooo btol2.. ko pn nek lrt benti kt ctu kan.. laki ko ofis hour ke skunk? :) ehhh ko knal miza kn? dak kaci dlu..bwk kelisa ijau..dh bersalin dah...heee. :)

eza said...

woiii...soping gle sakan ko nie..hahaha
cotton??ak ske jugak!sgt cumel...ak pon br je bli ken cotton nk wt bju..cantekksss kn...so cuteee;)

erniekO said...

hahahahahaaa.. cunss kan? saya pon sukke! weh blh tak aku bls komen aiza kt atas ltak nama kau. korang mmg kembar lah! haha.

eza said...

hahaha...dah sah ko gilak!
eh..tataw pon aija ade belog ke??lalalalalaitaaa tue ke?
huuhuhuhu..:)

erniekO said...

hahahaah. ya btol! tp x aktif!