aduh. tak suka!

saya seorang yang :

  1. sangat susah memaafkan orang lain
  2. tidak mahu melupakan salah orang lain
  3. cepat marah bila ade yang tak kene **lately
  4. kerasssss hatiii & sukar di pujukkkk

demmm.. byk nyeee kekurangan... huhu.. blm list sampe abes nii... ni focus in a relationship... blm termasuk sume2 lagik.. iskkk. payahhh nii. naseb dpt sumone yg lembut hati & tak pemarah... Alhamdulillah syukur!

haffidz kata.... "yang penting keikhlasan hati memberi maaf"

okey baby. will try hard. love u.

berbalik pd sikap2 td.. aduh.. pls la ernie tlg bubah k? tlg bubah utk dri sendri. bkn utk org laen... seyesly, aku sedar kot aku sgt susah nk maafkn org.. org tu mtk maaf banyakkkkk kali br nk ok. kdg2 samp org tu dh jadi bengang sbb aku ni susah sgt nk maafkn. time tu br thegeh2 nk maafkan. hukhukhuk.. x baek x baek. iskk.

cemane nak forgive & forget?? anyone??

SIGH

8 comments:

Sya A. said...

hohoho
i used to be a forgiver dulu tau but then since i tau ada hikmah disebalik jgn mudah nk memaafkan org, so i pun started to be a hard forgiver.. har3x
just one thing, babe, dont forget abt anything. our mind has no deleted functions so just use it when necessary. it keeps u alert =)

erniekO said...

yeshh... same blh tak?
dlu dah sgt mudah memaafkan.. dis time cm errr nape la sgt susah? blajar dr kesilapan kot sbb sng sgt maafkn org,samp org pijak kpale. tp,sian plak kt org lain jd mangsa. huhuhu.

dont forget abt anything? yea i like dat.. :) thnx babe :)

k|ree said...

forget lebih susah dari forgive...
walaupun dah di maafkan..kesalahan tue, kita tak kan lupa sampai bila2...

erniekO said...

kan nad? btol tak?
ke aku sorg je berperasaan cmtu?
susah kn utk melupakan eventho kite dh memaafkan kan? SIGH

k|ree said...

betul...takde la..sume orang macam tue...mungkin yang hebat sikit..de buat2 tak igt...hehehee...

erniekO said...

hehehehe. cane nk jd yg hebat tu? haha. ade hati ek.. hehe. thx neway :) mmwahxx.

niariena said...

ishh jgn mcm 2..xelok tau...bljrla memaafkn org krn maafkan org 2 akn bg kita ktngn..

erniekO said...

mmg.. itu la yg septtnye... mmg dh maafkan mmg sgt tenang.. tp blh ke lupekan? huhuh. tu yg masalah kt aku tu.. aku akan maafkan tp cm take time la.. alaaa take time la sgt.. kjap je ponk. haha.