Birthday Babiesssss! hehe.

05.01.2009

HAPPY BIRTHDAY dear FIDI


hehe. bespren guew!
samat hr lahir yg ke 22.. muda lg dak nih.
ehe.. de dah ade GF!
aku doakan kekal sampai bile2..

;)

.........

06.01.2009

HAPPY BIRTHDAY ..... ZAM


hoh nih kawan aku.. dr darjah 1.. ehh ke 2 ek.. hahaha.
aku same clas dgn de dr aku sek rendah darjah 1.. samp sek men form5..
samp matrix pn same tmpt.. tp pastu de blah masuk royal college.
hahaha. sebok mtk aku banje..
x hingin.
hohohoho.

;p

.........

07.01.2009

HAPPY BIRTHDAY link SYA



hehe. u dh tua..
sowie laaa i update kt sini lmbt..
tp i dh wish kan... hehehe..
cume sok pgnye laa kan.. aku pnye tahan mata nk samp 12am tp xdpt..
i siap gune pencungkil gigi taw tahan mata i.. tp akhirnye tetdow juge..
hahaha.
penatt sunggoohh.. maafin guew! hehe.

;)

.........

08.01.2009

HAPPY BIRTHDAY ..... AIN


kawan matrix aku...
tp dh bp lame tah xjmpe... x hengat..
no br de pn de xde...
tp aku tetap igt beday de.. hahaaha..
kalo de bace blog nih bgus la..

;)

.........

10.01.2009

HAPPY BIRTHDAY link NAD


hehe.. besday kwn baek aku.. nad~~~ whee..
mase beday de nih rombongan merisik dtg... huhu..
dh nk tunang kawan aku nih.. 1 feb nnt... TAHNIAH~
insyaAllah kalo guew pree guew pergi ya sayang!
happy for her!

;)

.........

11.01.2009

HAPPY BIRTHDAY SITI

datuk K. kah3

siti nurhaliza~ wahaha..
perlu ke masuk dlm blog aku? hahaha..
actly aku xigt tp td along sebut so aku saje la masukkan.
hahahahaha..
sengggggggg!

;pp


3 comments:

Sya A. said...

Dato SITI Dato K pon ade?? hahahahah :ppp

Sya A. said...

ehh oiya.. tq darling~~ :'))

erniekO said...

wahahahahaaa.. masukk jerlaaa kan.. wakakakaka... lawak2.